Jsem OSVČ

Co pro Vás můžu udělat?

  • Vedení daňové evidence fyzických osob
  • Vedení peněžního deníku
  • Zpracování přiznání k dani z přidané hodnoty (měsíční plátce i čtvrtletní plátce)
  • Evidence dokladů pro Vaše účely (např. sledování ziskovosti zakázek, evidence spotřeby materiálu apod.)
  • Komunikace s úřady, příprava a vyplnění potřebných tiskopisů
  • Zpracování dotazníků Českého statistického úřadu
  • Zpracování personalistiky a mezd zaměstnanců

Jak spolupráce probíhá?

1. Úvodní konzultace – ZDARMA

Abych si mohla vytvořit představu o rozsahu naší spolupráce, potřebuji se seznámit s Vaší činností, zajímá mě, co děláte, jaké máte plány, jaké jsou Vaše potřeby a také jakou máte představu o naší spolupráci a co Vy očekáváte. Už při prvním setkání bývá jasné, zda si s klienty “sedneme” a budeme schopni společně vycházet lidsky, což považuji za základ všeho

2. Návrh způsobu spolupráce a cenová nabídka

Po úvodní konzultaci a zjištění Vašich potřeb vypracuji návrh naší případné spolupráce včetně cenové nabídky. Pokud cenový návrh bude odpovídat Vaší představě, přistoupíme k písemné objednávce mých služeb. Současně si domluvíme nejjednodušší způsob komunikace (telefon, mail, whatsapp..) a způsob a frekvenci předávání dokladů. To vše tak, aby byly spokojené obě strany a zbytečně jsme neztráceli příliš času.

3. Jdeme na to!

Máme domluveno, představy sjednoceny, cena dojednána, je čas začít.