Co pro Vás můžu udělat?
- Vedení daňové evidence fyzických osob
- Vedení peněžního deníku
- Zpracování přiznání k dani z přidané hodnoty (měsíční plátce i čtvrtletní plátce)
- Evidence dokladů pro Vaše účely (např. sledování ziskovosti zakázek, evidence spotřeby materiálu apod.)
- Komunikace s úřady, příprava a vyplnění potřebných tiskopisů
- Zpracování dotazníků Českého statistického úřadu
- Zpracování personalistiky a mezd zaměstnanců
Jak spolupráce probíhá?
1. Úvodní konzultace – ZDARMA
Abych si mohla vytvořit představu o rozsahu naší spolupráce, potřebuji se seznámit s Vaší činností, zajímá mě, co děláte, jaké máte plány, jaké jsou Vaše potřeby a také jakou máte představu o naší spolupráci a co Vy očekáváte. Už při prvním setkání bývá jasné, zda si s klienty “sedneme” a budeme schopni společně vycházet lidsky, což považuji za základ všeho
2. Návrh způsobu spolupráce a cenová nabídka
Po úvodní konzultaci a zjištění Vašich potřeb vypracuji návrh naší případné spolupráce včetně cenové nabídky. Pokud cenový návrh bude odpovídat Vaší představě, přistoupíme k písemné objednávce mých služeb. Současně si domluvíme nejjednodušší způsob komunikace (telefon, mail, whatsapp..) a způsob a frekvenci předávání dokladů. To vše tak, aby byly spokojené obě strany a zbytečně jsme neztráceli příliš času.
3. Jdeme na to!
Máme domluveno, představy sjednoceny, cena dojednána, je čas začít.